Fleksibel kontorassistance
Assistance til løsning af administrative opgaver
Eksempelvis:
- Bogføring/regnskab – jeg har tidligere haft egen C5-licens, men har nu egen Navision Dynamics Nav 2009-licens, derudover har jeg erfaring med e-conomic og dinero, men prøver også gerne kræfter med andre økonomisystemer.
- Udarbejdelse af interne statistikker eller anden ledelsesinformation.
- Udarbejdelse af budgetter.
- Udarbejdelse. af Arbejdspladsbrugsanvisninger (APBére) for f.eks. kemiprodukter på grundlag af Sikkerhedsdatablade / leverandør-brugsanvisninger.
Når jeg siger fleksibel kontor-assistance, så mener jeg det…
Se mere under Min profil og baggrund og Office-dokumenter for eksempler på opgaver jeg har erfaring med
en aftale med mig kan også tidsmæssigt tilpasses dit behov for hjælp, hvordan de end måtte være, se nedenstående eksempler:
- 7 timer hver dag i 1 uge
- 4 timer hver dag i x antal uger
- 10 timer ugentligt i x antal uger
- Hver f.eks. mandag i x antal uger
- Projekt-hjælp (evt. med et loft over timetallet)
- Opgaveafhængig hjælp ( hjælp til en regelmæssigt tilbagevendende opgave, f.eks. månedlig fakturering)
-mulighederne er uendelige, kontakt mig på 40254626 eller tove@tdconsult.dk og lad os sammen finde ud af, hvordan vi kan få tingene til at hænge sammen, så du får løst dine opgaver til tiden.
Du skal dog være opmærksom på, at jeg vil se mig nødsaget til kun at indgå aftaler, der gør mig i stand til at “fylde tiden ud” med opgaver for andre, når jeg ikke er hos dig.
Vær opmærksom på
Fleksibiliteten dækker også over, at jeg i egnede tilfælde kan tage opgaverne med mig og udføre dem på mit eget kontor (så du end ikke skal tænke på en egnet arbejdsplads til mig), men det er selvfølgeligt også noget vi aftaler sammen